Hogyan rendeljek?
A Puckator Nagykereskedelmi webshopjában minden viszonteladó és céges ügyfelünk egyszerűen és biztonságosan rendelhet.
Az alábbiakban egy könnyen követhető útmutatót találhatsz az online rendelés leadásához. Mi egy online webshop vagyunk, ezért ha lehetséges, ne telefonon add le rendelésedet. Viszont ha bármilyen kérdésed van, amelyre az alábbiakban nem kapsz választ, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Ha általában területi képviselőnkön keresztül rendelsz, akkor is leadhatod rendelésedet weboldalunkon, csak kérjük, a megjegyzésben jelezd, hogy már ügyfelünk vagy. Máskülönben felveheted a kapcsolatot közvetlenül a területi képviselőnkkel. Elérhetőségeik megtekintéséhez kattints ide.
Általános Kérdések - +36 1 701 0490
1. lépés - Regisztráció céges adatokkal
Ha meg szeretnéd tekinteni a termékeinkről az összes információt és az árakat, először regisztrálnod kell weboldalunkon. A regisztrációnál csak a nevedet, email-címedet és egy jelszót, illetve adószámod kell megadnod a következő formátumban: HU + az adószámod első 8 számjegye.
2. lépés - Vásárlás
Regisztráció után minden termékinformációhoz hozzáférhetsz, beleértve az árakat és a készleten lévő mennyiséget is, illetve megjelenik a „Kosárba” gomb a kategória- és a termékoldalon. Ha megtetszett egy termékünk, egyszerűen add meg a mennyiséget, és nyomd meg a „Kosárba” gombot. Az oldal tetején a Kosarad előnézete látható, és amint hozzáadsz egy terméket, a fenti részösszeg növekszik.
- Pénznem - A pénznemet a weboldal tetején lévő zöld sáv legördülő menüjében választhatod ki.
- Kötelező többszörös mennyiség - Oldalunkon egyes termékeket kötelezően csak többszörös mennyiségben vásárolhatsz meg. Ez vagy a csomagolásuk miatt van, vagy azért, mert így a legjobb összeállítást kínálhatjuk belőlük. Ezeknek a termékeknek a mennyiség mezőjében pl. 12-es vagy 24-es szám szerepel, és csak ezeknek a többszösében tudsz belőlük rendelni. Ha olyan számot adsz meg, amely nem többszöröse a mennyiségnek, akkor a rendszer automatikusan felkerekíti a számot a legközelebbi többszörösre. Például: Ha egy termék csak 12-esével rendelhető, de te 20-at írsz be, akkor a rendszer 24-re felkerekít.
3. lépés – Nézd át a kosarad
Miután befejezted a vásárlást és a kosarad is elérte a minimális rendelési összeget, tovább tudsz majd lépni a fizetéshez.
Kattints a Kosár linkre az oldal tetején, és átnézheted a termékeket. A rendelés leadásához válaszd a "Tovább a Rendelés Megerősítéséhez" gombot, vagy lépj a "Kosár Megtekintése és Szerkesztése" gombra, ha kupont szeretnél felhasználni vagy módosítani szeretnéd a mennyiségeket.
- Elfogyott termékek - Rendszerünk automatikusan eltárolja a kosarad tartalmát, így ha valamely termék elfogyna a raktárból, mire legközelebb bejelentkezel, akkor az *KÉSZLETHIÁNY* jelöléssel fog megjelenni a kosaradban. Ha készlethiányos termék van a kosaradban, a rendszer NEM fog továbbengedni a fizetéshez. Kérjük, távolítsd el a készlethiányos terméket, és máris továbbmehetsz a fizetéshez.
4. lépés – Kézbesítési Adatok
A következő lépés a kézbesítési cím és a szállítás kiválasztása. Ha a Kézbesítési címed eltér az elsődlegesen kiválasztottól, a következőképpen módosíthatod azt: Kattints az „+ Új cím” gombra, ha új címet szeretnél megadni, vagy a „Kézbesítés erre a címre” gombot, ha egy, már meglévő címet szeretnél használni.
- Szállítási Mód - A szállítási módok a kézbesítés helyétől függnek. Az Európába irányuló rendelések számára standard és elsőbbségi előkészítési lehetőség áll rendelkezésedre. A világ többi részéhez azért nem tüntettünk fel árat, mert a rendelés méretétől függően árajánlatot kell kérnünk futárainktól.
Ha új vásárló vagy, felvesszük veled a kapcsolatot egy becsült szállítási árajánlattal, amelyről utána eldöntheted, hogy elfogadod vagy sem. Ha korábban rendeltél már tőlünk, mi becsomagoljuk a rendelést, és tájékoztatunk a szállítással együtti végösszegről. Ha viszont azt szeretnéd, hogy minden alkalommal tájékoztassunk a szállítási árajánlatról, kérjük, írd be azt a megjegyzés rovatba.
Minden szállítási ár ÁFA nélkül értendő. A szállítással kapcsolatos összes információt megtalálhatod a Szállítás & Kézbesítés oldalunkon.
5. lépés - Fizetési Adatok
Itt adhatod meg számlázási címedet, ha eltér a kézbesítési címtől. A módosításhoz kövesd a kézbesítési címre vonatkozó utasításokat.
- Ajándék- és Kedvezményes Kuponok - Itt kell megadnod a kuponkódot, amit az akcióban vagy a hirdetésben láttál. Írd be a kódot a kupon mezőbe, és kattints a "Beváltás" gombra. Ezután megjelenik egy üzenet az oldal tetején, amely szerint „A kupont sikeresen beváltottad”. Ha valami probléma merülne fel, írj üzenetet a rendelés megjegyzés rovatába, és ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot.
- Fizetési Módok - Nálunk 3 fizetési mód lehetséges: Bank-/Hitelkártya, PayPal és Banki Átutalás. Kérjük, válaszd ki a fizetési módot. A fizetéssel kapcsolatos összes információt ide kattintva találhatod meg.
6. lépés - Megerősítés
A következő oldal az, ahol megerősítheted a rendelést. Itt láthatók a megrendelt termékek és mennyiségek, a szállítással együtti végösszeg, valamint a számlázási és a kézbesítési cím. KÉRJÜK, FIGYELMESEN ELLENŐRIZD EZEKET AZ ADATOKAT. A rendelésen szereplő adatokat mi helyesnek vesszük: ha rossz kézbesítési címet adsz meg, azt mi nem tudjuk, ezért kérjük, ellenőrizd, hogy minden megadott adat helyes-e.
Ha bármit módosítani szeretnél, kattints az adat melletti Szerkesztés gombra. Ha mindent rendben találsz, kattints a "Megrendelés megerősítése" gombra. Ha hitel-/bankkártyát választottál fizetési módként, akkor ezután át leszel irányítva a biztonságos fizetési rendszerünkhöz. Kérjük, kövesd az utasításokat, és teljesítsd a fizetést. A fizetés befejezése után visszairányítunk a weboldalunkra. Ha a banki átutalási módot választottad, akkor a leadott megrendelés oldalára leszel irányítva.
Ezután emailben visszaigazolást kapsz a megrendelésedről. Amikor a rendelést elküldjük csomagoltatni a raktárba, vagy feladjuk, a megrendelés állapota frissül, és az állapotváltozásról egy automatikus emailben értesülsz. Ha bármikor ellenőrizni szeretnéd a rendelésed, vagy meg szeretnéd nézni a nyomkövetési számot a csomag feladása után, csak jelentkezz be és látogass el a „Felhasználói Fiókom” menüpontba.