Gyakran Ismételt Kérdések
Webshopunkban kizárólag céges ügyfelek, viszonteladók vásárolhatnak! Magánszemélyeket nem áll módunkban kiszolgálni!
Az alábbiakban válaszolunk néhány, gyakran felmerülő kérdésre. Ha nem találod a szükséges információt, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben az ugyfelszolgalat@puckator.hu címen keresztül.
Hogyan láthatom az árakat?
Az árak megjelenítéséhez nem kell mást tenned, mint az oldalunkon regisztrálni; a regisztráció alig pár pillanat alatt elvégezhető. A sikeres regisztrációt követően minden termék és ár megtekinthető, ezenkívül felíratkozhatsz a hírlevelünkre, amelyben rendszeresen értesülhetsz a legújabb termékekről és az aktuális promóciókról. A regisztrációhoz kattints ide.
Szükségem lesz felhasználónévre és jelszóra a nagykereskedelmi árak megjelenítéséhez?
A regisztrációnál egy email-címet és egy jelszavat kell majd megadnod. Javasoljuk, hogy könnyen megjegyezhető jelszót válassz. Mindenesetre, ügyfélszolgálatunkon keresztül bármikor kérheted a belépési adataid és azok módosítását.
Miért van három ár feltüntetve a termékeknél?
Minden terméknél több ár van feltüntetve, mivel az igényelt darabszám alapján a termékek egységára változik. Cégünk rendkívül kedvezményes árakat tud biztosítani Ügyfeleinek, főként az egész dobozos megrendelések esetén, amikor a darabszám megegyezik a kartonban lévő darabszámmal. Ezesetben a termékek előkészítése nem igényel külön munkát, így a megrendelés előkészítésénél, csomagolásánál időt takarítunk meg.
Az árak tartalmazzák az Áfát?
Nem, az oldalunkon feltüntetett árak áfamentesek.
Milyen formában adjam meg az adószámomat?
Az adószámot, akár közösségi, akár nem, a következő formátumban kell megadnod: HU + az adószámod első 8 számjegye. Az adószámodat hozzá kell adnod a szállítási címedhez, mivel az ÁFA hozzáadása, illetve törlése a rendelés célországa és az ahhoz megadott adószám alapján történik.
Ha az adószámod nem közösségi, a rendszer "érvénytelen"-nek fogja mutatni, mert az ellenőrzés a VIES rendszerben történik. Ezesetben győződj meg arról, hogy helyesen és a fenti formátumban adtad meg az adószámod, majd kattints a mentés gombra.
Mennyi a szállítási költség?
A szállítási költség országonként változik. A szállítás ingyenes ha legalább nettó 125.000 Ft értékben vásárolsz; a 125.000 Ft alatti rendelésekre szállítási költség lesz alkalmazva. A más országokba történő szállítási költségekről további információt a Szállítási költségek és kézbesítési idő rovatban találhatsz.
Mennyit kell várnom a termékekre?
A szállítási idő a kézbesítési cím, illetve a fizetési mód függvényében változik. A megrendelés elindításánál megvárjuk a kifizetés tényleges teljesülését. Tehát ha bankkártyával, PayPallal fizet, a rendelés feldolgozási ideje általánosan 2-3 munkanap, míg a banki átutalásos fizetésnél 3-4 munkanap is lehet. Amint a megrendelésed elkészült, futárszolgálat igénybevételével elindítjuk a szállítást. A kézbesítési idő Magyarországra a feladástól számított átlagosan 4-5 munkanap.
Amint a futárszolgálattól megérkezik a nyomonkövetési szám, azt neked azonnal továbbítjuk, így folyamatosan ellenőrizheted, hol tart a rendelésed, és mikorra várható a kézbesítés. A szállítással kapcsolatos részletes információkért kérjük, olvasd el a Szállítási költségek és kézbesítési idő rovatot.
Van minimális rendelés?
Igen, az oldalunkon a minimális rendelés 50.000Ft / 150€ (nettó), amelyhez még hozzáadódik a szállítási költség. Az első rendelésedhez 10% kedvezményt biztosítunk a REG2024 kuponkóddal, amit a kosaradban kell megadnod.
A weboldalon lévő minden termék elérhető?
Minden, amit az oldalon találsz, elérhetőnek kellene lennie, hiszen a termékek készletét valós időben frissítjük. Mindenesetre előfordul, hogy a rendelések keresztezik egymást még mielőtt jelezhetnénk, hogy a készlet kimerült. Ebben az esetben minden készleten lévő terméket kiszállítunk, és a nem elérhető termékek árát pedig visszatérítjük.
Milyen fizetési módokat fogad el Puckator?
A fizetési módok közül elfogadjuk: a legtöbb hitel-, és bankkártyát, banki átutalást, PayPal-lal történő fizetést a paypal@puckator.it e-mail címen keresztül, illetve a Transferwise-on keresztüli utalást. További információért olvasd el tájékoztatónkat a Fizetési Információk rovatban.
A fizetés biztonságos?
Igen, a weboldalunk, illetve a fizetési rendszer 100%-ig biztonságos.
Hogyan történik a termékek csomagolása?
Termékeink többsége egyesével van csomagolva; a többi termék csomagolásáról információt a termék leírásában találsz.
Mi a teendő, ha törött vagy megrongálódott terméket kapok?
Ajándéktárgyak értékesítésével foglalkozunk, többségük nagyon törékeny, így, még ha mindent meg is teszünk a megfelelő csomagolást illetően, előfordul, hogy néha egy-egy termék szállítás közben megsérül. Ezesetben, kérjük, írj ügyfélszolgálatunknak az ugyfelszolgalat@puckator.hu címre, és csatold a sérült termékekről készített fényképeket. Ily módon eljárva, lehetőség lesz egy Helyesbítő számla kiállítására és a termék árának visszatérítésére.
Honnan érkeznek a termékek?
Cégünk telephelye Angliában van, de maga a cég olasz, ezért a rendelésekről a számlákat is az olasz cégünk állítja ki, de magyar nyelven. A termékeink Kínában, Indiában, Indonéziában készülnek. A wellness termékeink nagy része viszont az Egyesült Királyságban készül. 2021 október elején megnyitottuk a vadonatúj Európai Elosztóközpontunkat a lengyelországi Wroclawban, így az EU-ba irányuló rendelések ebből a raktárunkból kerülnek kiszállításra.
Árulhatom a licencelt termékeiteket világszerte?
A Puckatornál eredeti licencelt termékeket kínálunk olyan márkapartnerektől, mint Aardman, Pusheen vagy a Volkswagen. Ezeknek a termékeknek a licence főleg az európai és az egyesült királyságbeli értékesítéshez érvényes, de nem kizárólagosan. Ha érdekel a licencelt termékeink Európán és az Egyesült Királyságon kívüli értékesítése, kérjük, lépj velünk kapcsolatba, és ellenőrizzük a licenc jogosultságát.